Een briefje van de buren.
We wonen hier graag. 't Roggeveld is een fijne straat, eentje van de 1000 Appels: rustig, groen, kinderen die buiten kunnen spelen, mensen die nog eens "goeiemorgen" zeggen. En toch kennen we veel van die mensen eigenlijk amper. Da's jammer, vinden we.
Lang geleden leefde de buurt hier al eens: een paar mensen die af en toe iets organiseerden, een feestje, een drink. Op den duur is dat stilgevallen. Een paar van hen heeft weer goesting en wij ook. Dus pikken we de draad gewoon weer op.
Niets groots, niets ingewikkelds. Geen comité, geen vereniging, geen lidgeld. Gewoon een paar buren, jong en oud, die af en toe iets samen doen. Laat van je horen, vertel wat jij leuk zou vinden en help mee als je tijd en goesting hebt. Met een handvol mensen krijgen we dat zeker rond.