Een briefje van de buren

Niet van Belsele.
Niet van Snoa.
Van 't Roggeveld.

't Roggeveld is een fijne straat. Alleen kennen we elkaar amper. Een paar buren, oud en nieuw, willen daar iets aan doen. En jij bent uitgenodigd.

Niets groots: geen comité, geen vereniging, geen lidgeld. Gewoon af en toe iets samen doen. Een BBQ, een drink, een babbel op de stoep.
QR-code naar onsroggeveld.be
Scan en vul online in

Eén minuutje, op je telefoon of laptop.

onsroggeveld.be

Geen zin om te scannen? Vul gewoon de achterkant in.

Wat zouden we kunnen doen?

Een paar ideeën om mee te beginnen. Vink aan wat jou leuk lijkt.

🍔 BBQ in de tuin. Een zomerse BBQ, ieder brengt iets mee.
🎈 Speelstraat. Een namiddag zonder auto's voor de kinderen.
🥂 Nieuwjaarsdrink. Een glaasje bubbels begin januari.
🍹 Apéro op de graskant. Spontaan, op een vrijdagavond.
📦 Garageverkoop. Iedereen zet z'n spullen voor de deur.
Iets anders:

Ik help graag mee organiseren. Een handje, een idee, een tuin lenen, alles telt.
e-mail of telefoon

Steek dit briefje in de bus van Roggeveld 24, geef het aan een buur, of vul in op onsroggeveld.be.